کتابخانه عمومی و ترویج خواندن

معصومه مسلمی کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی

کتابخانه عمومی و ترویج خواندن

معصومه مسلمی کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی

کتابخانه عمومی و ترویج خواندن

تغییر محل خدمت :
محل خدمت اینجانب کتابخانه مرکزی ارومیه می باشد.




نویسندگان

معرفی کتاب سکوت در انتظار در نشست کتابخانه آیت الله زین العابدین سلماسی

معرفی کننده : زینب مهدیزاده

نویسنده کتاب سکوت در انتظار خانم مهناز صیدی است . کتاب 568 صفحه دارد و در سال 1388 منتشرشده است و ناشر کتاب شادان است . این کتاب، درباره  ی خرافات و رسم و رسوم های نابه جا در جامعه اشاره دارد  و درباره زندگی زن بیوه است که صاحب دو فرزند دختر بود و در همان سالهای اول زندگی خود شوهرش را از دست می دهد و با هزاران مشکلات و فقر دو دختر خود را بزرگ می کند و به دانشگاه می فرستد. فرزندان این دو بانو به خاطر بیماری مادرشان ازدواج نمی کنند و تصمیم می گیرند تا اول طلسم این خرافات را شکسته و باعث شوند تا مادرشان ازدواج کند و بعد خودشان ازدواج کنند تا اینکه مادرشان ازدواج می کند و دختر کوچک (ارغوان) با نابرادری خود (نیما) دچار اختلافات و درگیری های لفظی می شود اما بخاطر مادر و آبروی خانوادگی سکوت و صبر می کند.

تا اینکه این همه شکیبایی نتیجه می دهد و ارغوان به کمالاتی دست پیدا می کند و باعث روشن شدن شعله ی عشق در دل نیما می شود و به یک عشق واقعی می رسند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۲
معصومه مسلمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی