کتابخانه عمومی و ترویج خواندن

معصومه مسلمی کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی

کتابخانه عمومی و ترویج خواندن

معصومه مسلمی کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی

کتابخانه عمومی و ترویج خواندن

تغییر محل خدمت :
محل خدمت اینجانب کتابخانه مرکزی ارومیه می باشد.




نویسندگان

دوره آموزشی «تفکر، کودک و کتابخانه»

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۶ ق.ظ
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، آیین افتتاح دوره آموزشی «تفکر، کودک و کتابخانه» از سری دوره‌های آموزشی «کودک و فلسفه» ویژه کتابداران کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، روز یکشنبه بیست و پنجم تیرماه با حضور محمد جوهرچی مدیرکل پژوهش و آموزش نهاد و 30 نفر از کتابداران استان آذربایجان‌غربی در کتابخانه مرکزی ارومیه برگزار شد.

حمد جوهرچی، مدیرکل پژوهش و نوآوری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در مراسم افتتاحیه، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری دوره آموزشی در آذربایجان‌غربی بیان کرد: آموزش مادام العمر یاریگر آموزش رسمی و مَدرسی و تداوم‌بخش آن تا حصول مهارت و کامیابی در زندگی همه ما یکی از اهداف و مقاصد کتابخانه‌های عمومی و کتابداران آن است.

وی بیان کرد: طی این مسیر مستلزم پی‌گیری و استمرار و ثبات قدم و عزم استوار است و دوره آموزشی سرآغازی برای آن به شمار می‌رود.

گفتنی است دوره آموزشی «تفکر، کودک و کتابخانه» در دو دوره مقدماتی و تکمیلی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی طی 2 دوره دو روزه برای کتابداران آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.



http://www.orumiyehpl.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۴
معصومه مسلمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی